♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Aku vs Ziha AF

Assalamualaikum

Sejak dah ada astro kat rumah kemain lagi 'orang tu' sibuk layan AF. Hohoho, untunglah rumah aku je still ada enam channel --" Sebagai seorang awek aku rasa aku jealous. Eceh, boleh pulak main rasa rasa. ahahaha.. Ekceli bukan nya jealous sebab astro tu. Lantak lah nak pasang kuali, periuk belanga sekalipun janji bukan aku yang bayar bil. Hehehe...

Aku jealous sebab 'orang tu' minat Ziha, katanya Ziha 'auwwmm' . Grrr! Dengan gigih aku pun google semata mata nak ushar yang mana satu Ziha. Cantik sangat ke? Lawa sangat ke? Siap harap Ziha kalah lagi. Padan muka! Hahahaha, overnyaa... Ni kalau peminat Ziha baca mati aku kena tembak. Heee, just kidding... ampun...

Biodata ZIHA AF 2014
But sokey aku tak kisah pun sebab tahu 'orang tu' saja nak usik. Plus that day 'orang tu' cakap ; "... orang cakap tapi orang tak buat pun, don't worry orang dengan dia jelaa" . Ngeee, gedik! Dah lama tak kena sekeh kan. ahahaha...

Aku rasa Ziha ni kecik molek gituuu. Tang gigi tu macam Yana Shamsudin pun ada. Comel!
Anda bagaimana? Leave ur comment below :D kbye!

 
THANKS FOR READING !

4 comments:

  1. x lawa sgt lah bg sy..hidung kembang..kikiki. ( matik la ak komen mcm ni kne hentam nt) wakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, yeay! Ada geng.. sana2 mati kena tembak, bhahaha

      Delete
  2. cantik..pretty much..ala-ala ellona santiago!kenal x ellona santiago?kalau tak kenal google skrg..hehehehe

    ReplyDelete

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari