♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Mi Mi Mi by Serebro



Finally pencarian ku berakhir. Dari last week duk cari tajuk lagu ni haa. Mana nak jumpanya semua kena block. Hergh! (sekali lagi aku mengeluh) Plus aku punya sound system agak problem disitu. Hahaha... 'MiMiMi' tapi yang aku cari 'DingDingDing'. Adoyai! Memang tak jumpa lah ceqhitanya LOL >,<"

Haritu dengar abang kat opis duk nyanyi tapi segan nak tanya. Hee.. Tu lah kan, kalau malu bertanya sampai bila bila pun taktau. Ngee --" Tanya 'orang tu' dia pun taktau. Hurm, APTB! Siap cabar aku suruh cari sampai jumpa. Balik nanti boleh laa chiwi depan 'orang tu'. Cabarlah aku lagi kan, malam ni belanja roti naan cheese + tandoori uneekk. Yeah! 

Lirik : Mi Mi Mi
#tag : Lagu  #tag : Lirik #tag : English
 
THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari