♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Transformer 4 - Age of Extinsion

Assalamualaikum

Last friday saja amek half day sebelah petang sebab nak keluar ngedate dengan 'orang tu' . Cehh! Bagi alasan kononnya nak habiskan annual leave --" Ekceli memang nak habis da pun cuti tahun ni. Dah terang raya nanti tak dapat cuti lama. Huaa, padan muka aku T_T


Saja plan nak keluar before puasa. Then pilih hari jumaat sebab taknak bersesak sesak. Hari sabtu confirm penuh dengan manusia manusia. Serik dah ooi tengok wayang mendongak, mau terkehel leher aku. Haha..
Masa kitorang sampai tu pun dah panjang orang beratur beli tiket. Last last ajak orang tu tengok kat BJ jee. Fuhh, puas dapat 2nd last middle seat. Hohoho ^^



Btw, bagi aku movie ni ohsem even jalan cerita macam panjang sangat. Panjang ke? Panjang bagi aku maybe sebab sejuk ya amat dalam tu. Aku sampai sempat pergi toilet lagi. Heee.. But bagi aku tak rugi tengok 'Transformer' macam tengok 'Still 2' haritu. Overall aku bagi 4.5 star. Eceh! Lepas ni boleh tengok sambungan...

Motif letak kecik, sedekah sekeping suda :D
 P/s: Tak sempat selfie sebab malu nak mintak tolong orang tu. Well, jenis kena cakap baru buat. Opps! Terkutuk pakwe sendiri pulak. Hahax!

 
THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari