♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Everlasting Novel's



"Hang sayang dia?" , hanya itu yang aku dengar. Suara seorang sahabat yang ingin tahu perasaan kita. Aku mahu lihat riak wajah mu waktu itu, sekurangnya aku tahu isi hati kamu sayang. Biar tak terucap namun hati tahu semuanya. Insyaallah dengan izin Tuhan kita abadikan kisah cinta ini bersama. Our 'everlasting novel's' . Yang pasti kamu ada aku atau aku juga mungkin ada kamu ? 



" ... sabar itu sudah cukup sulit. Sabar terkadang hanya perlu seminit dua, terkadang berbulan, dan terkadang hingga kamu mati, perlu terus bersabar "     - Sumber : Pieces Of Life

#tag : kisah hidup #tag : melankolik 
#tag : short entry #tag : motif jiwa

Aku Sayang Arel, 
 
THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari