♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Weekend Story : Paksu E-day

Assalamualaikum

Entah, sejak ni makin malas nak update weekend story. Perasan tak selalu segala benda yang aku buat time weekend mesti update hari isnin. Tapi sekarang ni dah nak basi baru aku tayang kat sini. Hohoho, kemalasan menguasai. Wake up jue, wake up!

Btw, just nak share moments paksu gua bertunang. On the same day perasmian jambatan kedua tu. Ceritanya aku tak sempat lagi jejak jambatan tu. Hohoho, insyaallah kemudian.


Majlis just simple, tak meriah mana pun sebab ramai sedara mara aku yang tak join. Just konvoi tiga buah kereta. Sikit kan? Huhu mujur ada aku dan adik-adik yang tolong meriahkan. Ngeee, buat macam tempat sendiri je. Maafkan kami anak-anak johari tuan rumah. Hehehe...





Haa ni view yang aku sempat snap sepanjang journey. Rumah bakal maksu den ni area Alor Setar. Kena pass by Jeti Kuala Kedah. Lepas ni paksu honeymoon kat Langkawi jelaa ceritanya, dekat sikit. Eceh, aku pulak yang over (motif nak ikut jugak). Hehehe... 

Finally aku dah 'brann' fly, lepas ni boley fly jejauh. Yeah! 

THANKS FOR READING !

1 comment:

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari