♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Cinta dan Usia

Assalamualaikum

Cinta tak kenal siapa, cinta juga tak kenal usia. Common sangat kisah lelaki bercinta dengan perempuan muda atau perempuan bercinta dengan lelaki sebaya. Tapi kalau kisah cinta lelaki muda dengan perempuan berusia atau sebaliknya baru rare. kan? Hohoho...


Ekceli kisah cinta rare ni memang kerap jadi pada aku dan currently 'my cinta hati' muda dua tahun dari aku. So what? Hehehe.. Entah dari dulu memang aku selalu dapat 'adik-adik' and this is my fourth experience *bangga giler mention kali keempat*. Aku memang taste bebudak kut, maybe sebab fizikal aku yang kiut-miut gituuu.. Brrr *perasaaan sat* . Ahaks!

Bagi aku lelaki muda ke tua ke sama je sampai kan sometimes aku terlupa yang depa muda pada aku. Opps, terperasan muda lah pulak! Hahaha.. But yang tak faham tu still ada manusia yang mula nak mencebek bila aku cakap 'he's younger than me' . Apakah ? >.<" Salah ke?


Seyes, sometimes memang awkward jugak bila kena kutuk depan belakang but benda tu langsung tak gugat perasaan aku. Eceh, ayat macam dalam novel. Heee... Yang penting kami boleh faham each other, otak boleh ngam. kan?

So buat pengkritik kat luar sana tu, takyah laa nak mencebik sangat. Kena batang hidung sendiri baru tau. Silap-silap mau kau terjun jambatan kedua tu haa sebab malu. Hahaha gila melampau imaginasi aku. Biar jelaa asalkan diorang happy dengan relay tu. kan? 

Btw, depends on pendapat masing-masing. Lain orang lain gayanya. kan? Just ingat, kita taktau siapa jodoh kita. Maybe hari ni bercinta dengan 'abang' , esok kahwin dengan 'adik' . Ye dak? Yang pasti ALLAH maha mengetahui siapa jodoh kita. Dan jodoh tu akan melengkapi kekurangan kita dan begitulah sebaliknya. Semoga kita semua mendapat jodoh yang terbaik. Amin amin amin... Sekian *bajet macam PU* .

Eh sebelum tu drop your comment below yaww. Ketara tak aku 'tua' dari dia? Huhuhu, kbye :D *malu*


 



 - Autopublish -



THANKS FOR READING !

4 comments:

  1. usia tak penting.. yg penting bahagia dan boleh bimbing kita dengan betul..

    ReplyDelete
  2. Setuju sangat cik kat eda ne(mesti lah setuju..tak penah tak setuju kalau cik ne...mihmihmih)
    ehemmm....pertama kali publish gambo sweetheart kat sini...hamboiiii....
    tua ke??/ehhh....mcm tak tua pon.....eda nampak muda lah...comei hape....

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha tu laa kn, cik manjang setuju. Sb tu syg cik lebih tu. hehehe...
      amboi, yeke ni? ke sedapkan hati je cik? haha

      Delete

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari