♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

WW : Sweet Scene in PISA

Assalamualaikum

Semalam layan "Playboy itu Suami Aku" tak? 
Nah, just sharing some sweet scene dalam episod semalam.

She's my wife! Kan best dapat lelaki camtu. Protective gituu... padan muka dato' gatai tu. LOL!

Fokus pada ayat Adrian tu. Alalala... sweet gila...
"Selagi aku ada kat sini takde sesapa boleh sakitkan kau"

"Raja Adrian Benjamin, suami aku.. Jika benar dia untuk ku kau berikanlah kebahagian kepada kami selamanya"
Pergh, hafal seyh doa Fina... Huhuhu

Adegan nasik goreng. Sedap ke? Hehehe...

Fina : Kau pergilah office, aku tak pape.
Adrian : Takpe aku boleh masuk lambat. Aku kan boss :) Kau nak breakfast? Biar aku siapkan.
Fina : (diam)
Adrian : kalau diam tu ye lah kan . Biar aku sediakan ye...
 
THANKS FOR READING !

2 comments:

  1. cik tak layann pisa..sebab sume satu umah kutuk hero nye..tak sesuai kenen..tp mcm best jugak cik tengok..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan mcm lagi, memang best pun lah cik..
      alaa biasa lah baru lagi...kira ok lah dia pandai berlakon jugak.
      kita ni haa? haha

      Delete

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari