♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Jumaat Story's

Feeling macam nak jawab exam aku hari ni. Mentang lah ada 'date' dengan "John Jeong". Hiks! Dari nama pun boleh agak datang dari mana. kan? Urm, btw hari ni ada 'Export Management Program'. Wajib untuk attend especially staff 'muda' macam aku. kuikuikui... (sangat muda)

Ekceli program ni just simple talk. Disebabkan first time attend makanya aku excited. Ayu (lah sangat!) je dengan baju kurung gituu. Errk.. (motif sangat!) . Padahal memang pakai baju kurung pun setiap jumaat. Hohoho...


Okay taknak cakap banyak, sekarang ni sesi untuk senior. After lunch untuk orang-orang 'muda cam aku. Heee... So, nak sambung buat revision. Sekurangnya aku ada sikit knowledge. Taknak masuk 'buta' cenggitu je. Ye dak?

Jangan teruja sangat, si "John Jeong" tu macam apek-apek kat malaysia ni je aku nengok. Takde lah semacho Kim Hyun Joong. That's why orang cakap, ada apa dengan nama?   Haha. Okay aku lapaq tunggu Domino's. Bad service!

Adios amigos! 
xoxo Publish!

 
THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari