♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Aidiladha di Lebuhraya Part II

P/s : sambungan entry....

Lepas penat posing kami pekena mee goreng yang mak bawak dari rumah. Sebabkan tak bawak pinggan or piring terpaksa lah guna tudung tupparware. yela langsung tak expect benda nak jadi. 

Dalam pukul satu lebih paksu sampai. Makanya dapat jugak kami beraya di kampung. Nah, ni ja satu-satunya pic kenangan yang ada. yang lain-lain tak sempat nak gigi biru dari sepupu gituuu...

Pic menyelit : : Aku dan sepupu :D
Lepas penat beraya malam tu ayah, emak dengan adik lelaki semua balik ke penang. Sebab ayah kena settlekan kereta yang tersadai tepi highway tu. Aku dengan adik bongsu stay rumah maksu, katanya sebab aku jarang-jarang cuti dan dah lama tak tidur sana plus maksu memang nak balik penang sebab majlis bertunang sepupu esoknya, si aki dengan ena. So, ikutkan jelaa... 

Esoknya, raya kedua kami bertolak ke penang dengan maksu. Nah, ni ja view yang dapat aku snap sepanjang dalam kereta. Sakit kepala layan budak dua ketoii ni... haish! sabor jelaaa...







 


 Ekceli maksu just bagi baju saja. Then untuk elakkan aku pakai baju yang sama aku mix n match dengan kain pink semalam. So jadilah macam ni... Eh, tak busuk okeh, aku dah sembur perfume tiga botoi... hehehe...


Urm, sorry pic bertunang semalam takda sebab aku tak larat nak follow. Masuk bilik terus pejam. Sekian~




THANKS FOR READING !

1 comment:

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari