♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Weekend punya ceqhita. Part 2

Assalamualaikum

Hui, hui, hui... sabaq sat, ada lagi cerita last weekend. Tadi tu sabtu, ni had pulak. Jemput lah baca dan tengok. Rasanya lebih pada tengok kut. takda benda sangart nak ulas sebab keluar dengan family tak sama dengan kengkawan. kan?



hahaha, nampak sangat menipu. Sama ja perangai aku dengan family or kengkawan, tetap sengal. kekeke...
Ekeceli just nak btau sabtu haritu teman mak dan tok beli barang kat mydin. See, anak mee bertalitali tak aku? hehehe, iyekan jelah...


 

Lepas beli barang tok ajak makan kat makbul. Macam biasa aku pekena teh 'o' je, tak rasa nak makan. Adik aku, ija pekena each a cup, jahanam duit aku Rm3.60. Tulah adik aku memang jenis nak benda merepek-merepek. Nasib baik bawak sorang je... saboor jelah.. hahaha.

 

 
THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari