♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

luahan hati. part 1 rasanya... nantikan sambungan :/

Assalamualaikum

aku gagahkan jugak nak siapkan satu lagi entry untuk hari ni. maaf otak dan mata terpaksa memaksa. kisah satu dua tiga hari lepas dalam hidup aku. belog aku mesti lah kisah aku. tak mungkin cerita pasal makcik bedah tukang sapu kat sekolah lama aku tu. hew hew apa yang kau merepek ni sengal...

randomly aku pilih words 'sunyi' dan 'kelam' sebagai main point hidup aku lening. aku terbalikkan lirik lagu tegar dan tukar ke dialek ganu

 '... aku hok dulu dop same dengang lening, dulu di sayang lening ku di tendang...' '...dulu-dulu ku bahagie, lening aku menderitee...' 
*kalau tak berapa nak betul maaf ah gu*

tetiba malas pulak nak hurai panjang-panjang macam karangan spm dulu. ok lah kita kasi shortcut lah, tengah kejar masa nak rehatkan mata ni. lunch time sayang-sayang semua... serius tak main-main memang mengantuk sangat. buat kerja serba tak kena. boleh pulak ingat ingat lupa pakai eye liner tak pagi tadi dan hari ni aku jadi minah indon sat, purse tinggal kat rumah. APTB!


kalau lah orang tahu apa aku rasa pasti diorang tahu kenapa aku kelam sampai macam ni sekali. Hurm... rasanya tak kesampaian jugak nak luah meluah kat sini. till then, bye!

#amik masa dua jam buat entry ni#

  
THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari