♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Cokelat Milo Iron (hostel made)

Semalam ms tan beli milo tin yang baru. tin lama dah tak boleh guna. Entah berapa kurun tah. 
Tin tu wujud sebelum aku masuk sini. Penutup pun dah tak boleh nak tutup. See, betapa jimatnya 
company aku. Patut lah staff tak kaya-kaya, APTB! hahaha...

Memandangkan sebelum ni just beli yang refill, so aku ditanya 'apa beza milo tin dan refill'
Dengan mudah gua jawab (soklan senang sangat) , 'hanna, still the same meh'
Dan bermulalah topik kitorang, miloo... Biasa laa perempuan, kalau cakap something mesti 
nak panjang-panjang kan biar jadi isu. huhuhu...

Sebut kisah milo dan kenangan, gua teringat waktu kat hostel dulu. Sape penah buat coklet milo iron? 
kalau ada, yeah klita geng! Alaa, budak-budak yang pernah stay hostel mesti pernah try. kan? haha...

Cara nak buat senang gila. Aku dengan kengkawan selalu buat. Selalunya time weekends bila 
masing-masing bajet kureng nak outing. So ni lah makanan kitorang. kesian, hehehe...

  1. Amek milo paket pastu penyek-penyek sampai sama rata. 
  2. Letak milo tu bawah pelapik iron board or amke je pape kain sebagai pengalas. 
  3. Iron milo then siap dan boleh lah makan.






P/s : Certain people cucuk milo tu before iron. Konon nya taknak plastik milo jadi kembung. Suhu iron takyah kuat sangat, takut plastik cair.


 
THANKS FOR READING !

2 comments:

  1. saya dulu2 terus je masuk mulut.xde gosok2.. skrg x mkn milo dah..ban.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ban kenapa? haha..
      tu ratah milo namanya,,
      kitorang buat coklat gituu.. hehe

      Delete

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari