♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Surat panggilan untuk kutip hasil peluh yang keluar

Assalamualaikum

Hye peeps! Finally surat yang ditunggu-tunggu sampai jugak kat rumah. Thanks abang posmen sebab sudi singgah rumah kami. Anda sangat handsome. kekekeke, dan dan...



Walaupun isi dalam surat tu dah tak berapa gempak sebab dah dapat info awal aku tetap happy sebabnya dah dapat invitation daripada PSP untuk kutip hasil dari titik-titik peluh aku yang keluar sepanjang tiga tahun jalan kaki ke kelas. tap, tap, tap... Haa, bunyi camtu laa peluh aku menitik. Hahaha..

Aku jugak antara manusia terawal yang dapat surat tu dalam batch kitorang, sukaa yu even tak dapat pun kad wangi bagai ala ala vip giteww.hehehe... ramai lagi classmate yang tak dapat kata mereka-mereka. Tak sabar nak jumpa korang weyh ! Nanti bbq sesama okeh...


Muka suka tak suka padahal suka gitew.. boleh nak keling tara tu? hahaha.. Giler tak suka kau! 

Finally sebagai anak sulung aku dah buktikan yang mak ayah dah berjaya didik aku dari segi pelajaran. Congrates for both of u, this is for yu :') Lepas ni boleh lah tempek gambar bebanyak kat dinding. Yeah!

 

Awal-awal lagi aku dah ingatkan adik-adik suruh standby for that day. Aku nak depa semua segak bergaya, siap suruh adik mOok mOok aku berdiet lagi.hehehe, kejam... Saja psiko budak gemuk tu kononnya sampai ke tua nanti orang tengok badan dia yang big size tu and gelak kalau dia tak diet dari sekarang. hahaha...

Ekceli tu salah satu cara nak suruh dia berdiet sebab dah macam-macam cara try, beli lah tok herbalife pun tak kurus jugak. macam mana nak kurusnya kalau duapuluhpat jam menelan.hahaha...

Sekian, adios amigos~

 
THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari