♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Bloggerkah saya? Tolong nilai sat boleh?


Assalamualaikum ♥ 

Kembali semula ke tempat kerja, so belog pun mula berupdate. Dah lumrah hidup blogger macam aku yang just harap internet free untuk berblogging, hari-hari log in sampai kan Pc mula nak hanging :D



Lumrah jugak buat blogger macam aku yang sokmo lost in idea. Aku tulis apa yang aku rasa even sometimes annoying dengan entry sendiri. Ayat bersepah macam sampah, macam budak-budak baru masuk sekolah :D

  


Bila bercerita dah macam keling, asal baca rasa nak guling-guling sampai kepala pening-pening asyik pusing-pusing. Cerita pulak pasal crushing,  hati mula nak tacing-tacing. Entah bila nak habis tah, bawak-bawak bersabar jelaah... :0

 

Lumrah jugak blogger underground macam aku, join segmen sana sini, tekan link itu ini. Follower naik kemaen melompat, padahal tak sampai satu ribat, dah lompat macam pijat. 
*Pijat melompat eh?, musykil sat*


Persoalan disini, blogger kah aku? Anda baca, anda nilai. Sekian, adios~
 
THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari