♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

This entry special buat Kak Kathy Rbain :)))

Cute sangat kan? Aku yang kiri tu :D Okay abaikan ...

Hehehe.. Hahaha.. Huhuhu.. Kekeke... Wawawa..
Sat nak gelak sat sebab terharu plus malu .  
APTB ! :D

Eh, eh sebelum terlupa.. 

 Assalamualaikum 

Hehe, mesti nak tau kan kenapa aku suka sesorang petang-petang ni kan? 
Taknak tau, ok fine aku nak bagi tau jugak. Boleh macam tu ? lalala~ 
entry ni memang entry syiok-syiok sendiri meyh..

Setelah berjam-jam puas cari idea nak update untuk petang ni lastly terjumpa jugak something yang aku sendiri tak sangka dan tak pernah tau pun. Hehe, malu laa pulak.. Thanks kak kathy :)) Appreciate it..

http://resipidarihati.blogspot.com/

Ceeewah, disebabkan entry ni khas untuk akak kathy aku sanggup tempek header google + dia besar-besar kat sini sebagai tanda penghargaan. Mesti korang tengah confuse apa kaitan nya entry ni dengan akak kita ni dan kenapa special untuk dia?

Meh sini meh nak story. Huhuhu..

Actually mula-mula aku ingat nak update entry pasal tabiat memasang scandal time study dulu sebab memang topik ni yang aku dan kak wan story time lunch tadi. Sepantas kilat aku google kalau-kalau terjumpa  pic ex-scandal gua. tett! *ada simpan dalam lappy kat rumah je* 

Ternyata dia tak sepopular macam aku, tak jumpa pun. Ceh, ceh, ceh bajet retis. Hehehe..

So dah tak jumpa pic mamat tu sesaja laa aku try test google image nama belog buruk gua ni. 
'edaeri.blogspot.com' . Macam aku mention tadi, ternyata popular jugak aku ni *PERASAN* sebab ada jugak empat lima ketul muka aku. kekeke, ceq suka.. Ngee~ 

Then tengah-tengah belek terjumpa header belog aku yang ber'watermark' kan 'Kathy Rbain78'. 
Uik, kenapa pulak header aku ada nama orang lain? Tertanya-tanya jugak, 
mungkinkah diculik oleh orang lain. This impossible ...

Aku cepat-cepat click image tu, sungguh tak ku sangka-sangka rupanya belog gua direview. Yeah!
Kenapa saya taktau pun akak? Saya terlepas pandang ke kak? Maaf, maaf, maaf...Hehe..

Aku direview sebab jadi follower ke 'empat ratus' kak kathy. Malu laa pulak bila tau akak godek habis belog eda. Auuu, malu i tau tak ... hehe, pape pun thanks akak. Lap u banyak-banyak lah 

Entry ni dah lama dah, aku je yang baru tau . Kalau tak salah dua puluh lima haribulan mei haritu. Alaaahai ... maaf akak ! Serius terlewat seratus satu orang. Follower akak kita ni pun 
dah cecah angka lima, aku baru nak terhegeh-hegeh buat entry. kekeke... 

http://resipidarihati.blogspot.com/2013/05/follower-400.html

Korang tolong eda nah, tolong review belog merah akak kita ni. WAJIB ! Hehehe.. Adios~

THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari