♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Tahniah, saya cuma mampu tumpang gembira :')

Gambar Encik Google
 
Hurm sekarang ni dekat mana-mana je ramai yang dah start update pasal result upu diorang. Tahniah ye buat kawan-kawan yang dapat further study. Saya tumpang gembira dengan kejayaan korang, tu je yang mampu.

Rasa sedih plus cemburu pulak tengok diorang ni dapat sambung belajar lagi. Serius aku teringin tapi rezeki masing-masing kita taktau kan. Niat hati memang nak tapi dahulukan family. Sebagai anak sulung aku kena berkorban demi adik-adik. 

Ramai yang cakap aku patut sambung sebab result kau gempak, katanya.. Hurm, aku cuma mampu senyum walaupun hati aku memang nak sangat. nak sangat weyh, nak sangat-sangat. Perlu ke aku buat video pengakuan macam budak baru couple seminggu tu? kesian diorang habis jadi isu, sudah-sudah la tuu. Budak-budak biasa laa kan, kalau dulu ada internet bagai ni tak mustahil korang buat jugak kan.

Huhu, tetiba lari pada tajuk. Okay back tp the story :D
Tadi wechat dengan classmate ramai yang dapat dan ada jugak yang tak dapat, buat yang diterima tu tahniah dan buat yang tak dapat tu jangan putus asa, hope rayuan korang diterima okay . Aku sokong korang dari belakang even aku tak dapat. Maybe ni bukan rezeki aku tapi ada something yang lagi baik untuk aku kan. 

Urm, untuk hilangkan kesedihan tu aku belek-belek senarai nama student untuk konvo tak lama lagi. Takpe sedapkan hati, cukup laa dah ada diploma dalam tangan. InsyaAllah ada rezeki buat pjj je. Amin :')

THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari