♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Semua dah berpunya . Aku bila lagi ??

Picture by ayatayatcinta.net
 
Walaweyh debab, takde soalan yang lagi best ke nak tanya ? Soalan yang memang takde orang boleh jawab jugak nak tanya kan . hui, hui tak sangka ramai jugak yang dah berpunya, selangkah demi selangkah naik pelamin. Aku ? Entah, buat masa ni tumpang makan nasik minyak orang jelaa.. 

APTB! yeah, tersenyum bila teringat status Crush, tak sangka hang guna jugak ayat yang aku ajar tu. Hehe.. Tu maknanya hang ingat aku jugak kan, kan? Weee~ cut the craps :/

Berbalik kepada status naik pelamin tadi tu, pergh, pergh, pergh ! Eh tak cukup lagi tu, pergh, pergh, pergh ... tadi godek-godek 'fesbuk' terkejut macam babun jugak laa rupanya second cousin aku dah bertunang. Hampeh punya budak kecik, tak inform aku. Alasannya contact aku tak dapat . Aiyyooo..

Then tengah belek-belek gambar bertunang semek tu, dapat pulak info kakak senior kat hostel dulu dah jadik binik orang, dah sudah ! Sorang lagi buat hampeh.. Nak merajuk jugak aku sebab tak dapat info. Grr..

Okey persoalannya, aku bila lagi ? jawapannya aku doakan kebahagiaan hampa semua kawan :D 
Sama je baik lelaki, baik perempuan. Kahwin tak ajak aku. Boleh taraa tu? Hahaha...

Jodoh itu ada :D


THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari