♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Planet Gempak bersama Buddyz :0

 
Hye everybodies! Hope ceria-ceria selalu. Alhamdulillah even penat berjalan semalam, sakit kaki pun tak hilang tapi aku tetap semangat masuk office pagi tadi . See, saya anak yang baik ! Haha, bluek :d

Actually semalam hangout dengan memeber sepoli, Anna dan Lala pergi Planet Gempak Astro kat Stadium Batu Kawan. Mula tu macam malas nak join sebab nak bajet expense untuk Ramadhan tapi disebabkan tak attend kenduri a.k.a birthday party budak kecik comel Si Sofia (anak saudara Lala) terpaksa jugak laa join sebagai ganti. Haha, cannot go woo depa siap mention WAJIB lagi. kejam!


  

Kitorang gerak dari pulau dalam pukul 2 lebih then lajak terus pergi amek Encik hubby Lala dan adik dia kat Nibong Tebal. Sambil-sambil dalam kereta sempat jugak aku makan eskem, pergh, terbaiklah! Sampai sekotak kami bawak. Haha.. *Aku makan 3 cawan je okeh*

Time kitorang sampai kat stdium tu orang dah ramai, cuaca kemaen panas terik lagi. Ayat first yang keluar pada mulut aku ' terbaiklah, makin putih lagi laa kulit aku ' . Paham? -terbalikkan . Hahaha, tapi malas nak usung payung. Memang benda tu paling aku tak suka buat sejak sekolah lagi. Herr...

Panas tak panas orang tetap berpusu-pusu pergi kat booth *betul tak aku eja?* yang ada, banyak jugak laa. Berebut-rebut nak tengok retis. haiyoo! Aku ni ikut je, actually malas jugak nak menyempit sebab kan badan aku yang agak kecik disitu. Peewit !

Urm, moment paling aku suka semalam bila dapat tengok Akim depan-depan. He's so cute and sweet. Aloloo, serius gedik gila masa tu tapi... kan, kan, kan... Aku takde pun gambar dengan dia sebab malu. padan muka ! So tengok je laa si Anna dan Lala posing dengan Akim kesayangan ku. Pui ! Hehe..

 

Aku just dapat snap dengan gambar je. Hua !

 Antara artis lain yang ada dan kitorang jumpa Adira, Hafiz, Akim, Satcy, Shanie, Shura. Hairil Azreen ada jugak tapi tak jumpa pun. sedih ! baru nak mintak nombor. hehe.. gatai!

Okay, layan je pic lain-lain ni nah. 

Hafiz dan Stacy

Nampak Akim buat muka comel? hehe...
Hafiz memang sporting !
Anna, Lala, Ms Scary dan aku :D
 

THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari