♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Mimpi dipatuk ular :s

 
Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk bernafas di bumi Allah. Sebelum tidur semalam sempat mengucap dan baca doa tidur even tomato penuh dimuka. Hahaha... Actually nak try petua untuk hilangkan parut jerawat, first trial macam tak menjadi. Maybe hormon nak period, keluar pulak sebijik  :/

Geraaam ... Nak picit-picit!

Chop, chop, chop bukan jerawat yang nak dibahaskan petang ni tapi mimpi aku malam semalam. 
Pernah mimpi ular tak? Pernah dengar orang cakap kalau mimpi ular kononnya ada orang nak pinang kita. 

Betul ke?
Tett! Jawapan pada persoalan tu terletak pada kepercayaan seseorang. Ikut pendapat masing-masing.

Actually ni bukan first time aku mimpi ular, dah masuk kali ketiga. Yang bezanya kali ni aku dipatuk. 
Mula-mula macam nak percaya jugak mitos tok nenek tu tapi bila dah masuk kali kedua still nothing happen, lempaq jauh-jauh je laa kepercayaan tu.

Urm, bagi aku that was just a dream and nightmare maybe. Buktinya. sampai ke harini aku tak laku, ada pulak orang yang datang pinang aku kan? Melengung tepi tangga je hari-hari. Hahaha...

Tadi bangun pagi-pagi terus update status kat FB dengan wechat. ramai yang like and comment, ada yang tanya ular besar ke kecik, ada yang cakap bertuah kononnya putera raja nak datang pinang. Pui! What's a mitoss.. Merepek je kawan-kawan aku tu .

Sebab tak elok percaya sangat, takut-takut jadi syirik. Bagi aku jodoh tu terletak pada tangan tuhan. Tapi kalau jadi kenyataan pun apa salahnya kan, kan, kan? Hehehe.. Kbye ! *taknak start melalut*

Tengok sini : http://hazawani83.blogspot.com/2012/06/tafsir-mimpi-dipatuk-ular.html

THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari