♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Keselamatan buntut terancam. Tolong nah ...

 
Salam satu Ramadhan semua :) 

Puasa tak harini ? Puasa? Alhamdulillah, bagus...

Urm, sempena kita dah masuk satu ramadhan ni, sebulan lagi masuk satu syawal pulak mesti ramai yang dah planning nak shopping untuk raya nanti. Ye dak? Yeah, tak sabar nak raya. Hehe.. 
 Tu laa orang kita kan, puasa tak taraa mana tapi kalau raya kemaen semangat. Tsk,tsk,tsk...

Sebut pasal shopping terasa nak share something yang aku tak berapa nak 'loike' time shopping. 
Actually aku cukup pantang kalau masuk mana-mana kedai then ada orang follow punggung. 
Sumpah tak best... 

Aku dengan memember memang akan cepat-cepat gerak keluar pada kedai yang jenis camtu. Nyampah plus rimas, nak beli barang pun terus takde mood. Entah, kadang kengkawan aku jenis mulut lepas memang kena lepas sebijik camtu je. Hahaha..

Urm, maybe tu salah satu prosedur diorang tapi cara tu tak kena . Dah nampak macam kita ni nak pergi merompak pulak kat kedai diorang. Nak pilih barang pun jadi tak selesa. Aku ni dah laa jenis tak boleh nak buat pape kalau orang tengah tengok. Rasa gelabah lain macam je, memang sah-sah tak boleh kerja customer service. Hahaha...

Hurm, aku kalau dah tau kedai tu jenis follow punggung aku memang aku tak masuk dah lain kali. Selamat jalan romeo jawabnya. Bagi aku sangat biadap's cara tu sebab nak ikut punggung aku yang agak seksi disitu.  Hehehe, bongok... Gurau je, gurau je, tak biadap tapi rasa terancam keselamatan buntut aku ni. Kekeke...

Okebai! Selamat berbuka puasa petang ni dan selamat bershopping. Adios~
Psst, psst : Dear ex, thanks teman saya text semalam :')

THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari