♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Holiday cara saya .

Abaikan kaki aku yang kembang disitu. Dah macam tiang jamban ..
wuwuwu harini holiday , buat masa ni still takde plan nak kemana-mana. Haruslah sebab dah dua minggu berturut-turut aku berjoli, time untuk kembali jadi muslimah sejati. Haha, ayat manusia-manusia yang poket da kering memang macam aku. Ngee :D
 
Harini aktiviti aku just dirumah , jadi bibik yang setia. Pui, muntah hijau banyak-banyak. kalau rumah aku ada maid aku rasa confirm dia lari malam. Begitulah hendaknya.. Haha, tah pape ayat. ye dok?
 
Actually aku da susun schedule untuk weekend. Buat kerja rumah ofkos laa kan, kalau nak rasa telinga panas silakan duduk mengangkang kat rumah seharian . Haha , tunggu je bom meletup tepi telinga petang nanti. Kalau tak dengar tu maybe ada taik telinga yang buat kubu pertahanan  kut dalam telinga aku. 

Then aku plan lepas siap je jadi calon isteri pilihan aku nak cuci moto yang agak cantik disitu. Cover set da macam hari-hari ke bendang, selekeh je. Alala comel kut kalau aku ke bendang. Ce bayang,kan? Hahaha..

Motor aku tu memang hak milik bersama, siang aku guna then malam bapak aku pulak pajak sebab motor dia tunggu masa ja nak legoo.. Dah banyak kali excident tapi yang latest ni memang ngeri sebab maut. Huhuhu... 

Ok back to agenda asal, aku cuci moto. Meh nak tayang sikit kat hampa . wuuuhuuu...
Sebelum...

Selepas....
Lepas motor da berkliat milat macam baru keluar kedai aku hello-hello sepupu sepapat kut-kut kalau ada yang nak ajak aku spent time bersama. Untunglaa kan super vvip memang ramai peminat. Kepala l**** hang vvip! tolong la paham. hahaha...
 

THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari