♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Berani ke nak cakap ' Mak, kakak nak kahwin ! ' ?

 
Afternoon, afternoon , afternoon ...

Pernah tak hampa-hampa terfikir macam mana nak inform mak ayah if one day hampa dah ready nak kahwin ? Ok, takyah sampai kahwin laa, just nak bagi tau yang hampa nak bertunang . Agak-agak ada tak yang nak mintak jiran sebelah rumah tolong poskan surat ke rumah hampa ? Hahaha ...

Actually dari zaman sekolah dulu aku selalu cakap pasal isu ni dengan Che yah, kami selalu fikir macam mana laa nanti kan kalau dah sampai masa nak kahwin. See, kami memang gatai dari bebudak lagi . Ngeh, ngeh, ngeh ... Tak macam kelakar pulak kan aku nak cakap camtu depan mak ayah aku . Aku ni sememangnya jarang nak serius kalau cakap dengan mak ayah, asyik nak merepek je . Hahaha ..

Boleh bayang tak situation tu ? Mesti berpeluh-peluh macam join marathon time sekolah dulu . Busuk baq hang ! Hehehe ...Muka aku yang gelap ni pun mesti berubah jadi kemerah-merahan , ceeewah perasan !

Aku yang tak sabar nak kahwin, inai penuh dijari.
Abaikan ayat crush di sebelah :D
Semalam tengah text dengan Che yah tetiba dia bagi aku satu lagi idea busuk , katanya untuk sembuhkan penyakit gila bayang aku . Hahaha.. *Psst, psst aku suka bila kawan aku caring pasal aku *

 ' Hang suruh mak hang bagi kawen troy laa jun ooi ! Suruh mak hang cari laki kat hang ' . 

Hahaha, terbaek laa kawan , aku sayang hang banyak-banyak . Memang laa aku berani nak cakap camtu . Tiba-tiba mak aku yang tengah sihat membesar tu pun boley terus keding kalau dengar aku cakap camtu kan :D


Bagaimana dengan anda ? Berani ? Cubalaah ... Hehe.

Nota kaki : Sampai masa , sampai jodoh , pasti akan terkeluar jugak ayat tu dari mulut. 



THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari