♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

m.a.r.a.h

 
Alhamdulillah , dapat jugak makan nasik 'vangoue' hari ni . Kenyang, kenyang, kenyang . Hehe ... Amboi, dapat makan kemaen happy lagi kan. Tadi kemaen moody lagi, yela perut lapaq memang macam tu laa .
#Credit to kak su . Terbaek lah ! #
 
Ok choop, choop stop cakap pasal makan, lunch time is over . lalalala~
 
Awak, marah tu bukan sifat saya . Memang bukan saya , bukan , bukan , bukan ... Ish, nampak sangat menipu kan . Semua orang ada sifat marah just berbeza setiap orang . Ada yang pandai sorok rasa marah tu dan sememangnya orang itu bukan saya, bukan , bukan , bukan ... Yes, saya mengaku memang saya cepat marah , meter nak hangiin memang laju je naik . Opps, belum habis lagi , belum, belum , belum ...
Walaupun saya cepat marah tapi everyone have their own good point macam saya. Ye dak ? Wee~ 
*tak habis-habis 'perasaan' hang ni ! Hahaha ...

Okay, sambung balik ayat tadi tu .. ' Walaupun saya cepat marah tapi saya cepat sejuk ' . Please take note ya untuk perkongsian bersama :D . Actually saya memang suka marah , orang yang belum kenal atau baru nak kenal memang akan label saya sebagai 'garang' . Tapi kan , kan , kan kalau hampa dah kenal siapa saya , hampa akan tahu siapa sebenarnya budak debab ni :)

Several things yang hampa kena tahu tentang saya :
  1. Saya takkan marah kalau kamu-kamu semua tak buat saya marah
  2. Saya cepat marah tapi saya akan cepat lembut atau cair bila dipujuk .
  3. Saya suka marah tapi saya akan mintak maaf semula pada orang yang saya marah .
  4. Saya akan buang rasa marah saya demi menjaga hubungan dengan orang yang saya sayang/suka .
  5. Saya takkan dendam , marah saya cuma sementara .
  6. Saya tetap akan mengalah walaupun memang sah saya tak salah. 
So buat siapa-siapa yang belum kenal Siti Junaida Bt Johari, please do not simply judge me . Saya tak macam yang kamu-kamu semua sangka .  ' Keras cuma luaran saya , tapi lembut tetap dalam hati saya ' . Tak percaya ? Mai, mai scan hati cek dulu , ada nampak taman bunga tak ? Huhuhu .. Kbye!

** Psst, psst actually entry ni gua tujukan buat Mr crush aku , Mad . Tiba-tiba kelaut semuanya . APTB!
P/s : Mr crush , kamu bukan tak mahu kenal saya tapi kamu langsung tak belajar untuk kenal saya .

Keras hanyalah luaranku
Lembut tetap di dalam hati
Marah habis setakat itu
Tak ku biar berpanjangan
Biar aku berdiam diri
Dengan hati yang remuk redam
Kau tak usah lagi bertanya
Tak ku bersuara

Aku masih mampu tersenyum
Walau hati terluka
Mungkin hari ini duka untuk aku
Esok belum tentu







THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari