♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

:: Mad Oh Mad ::

Perhatian : Ini adalah sambungan kepada post sebelum ni. 
 
Actually ada sebab lain kenapa aku sayang nak tinggal kan SAM MEERKAT .
Jeng, jeng, jeng ! Macam misteri je kan :D Poyo lah hang ni jue ooi ...

'Ahmad Bin Md Zain'
Just a simple name but a wonderful person for me . He give a thousands meanhing . Wow !
with ... Haa, tudiaaa kat atas full name aku dah mention .

Apa kejadahnya laa aku merepek ni kan ? Apa ada pada nama . Betul tak ?? Haha ..
Ok laa malas nak buat hampa semua pening . Eda nak buat pengakuan berani mati ni .

" I'm admire him ! "
lalalala ~ * Muka cool sambil kunyah chewing gum :)))
 
Pertama kali aku jumpa dia aku just suka-2 tengok Si Mad ni tapi tak tersangka la pulak boleh admire.
1st time cakap dengan dia pun sebab kan kisah 'Coklat Langkawi' .
Sumpah hang pun poyoo jugak time tu pakcik ! Hahaha ...
 
Urm, kisah tu nanti ada masa aku story nah , ni pun curi-2 menaip . 
Boss ada kat belakang kut . Suka-2 hati hang ja kan jue . Saboor je lah ! Hehe ...
 
Ok, back to this guy . Start from the day tak habis-2 aku kena kacau, kena usik . 
Biasa laa kan tempat kalau semua lelaki memang macam tu . Masuk bunga sekuntum mula laa kan . 
Tak pelik kalau 5 orang lelaki boleh suka kat seorang perempuan .
*Bajet cun gilaa ah time tu .. kann ??

Pandang-pandang , usik-usik , last-last aku pulak jadi suka kan ?
Boleh pulak planning dengan Kak Hani untuk dapatkan nombor dia tu .
Malu kut jadi perempuan, mujur laa aku berbakat jugak berlakon . 
Maklum la berdarah seni kan . Kah, kah kah !

1st day text dia sumpah gua takut . Puas cari idea nak cover line.
Alhamdulillah lastly aku jujur jugak dengan dia. Mula-mula tu risau jugak if dia tak suka .

Gila berbunga-bunga hati ni tiba-tiba dia reply message aku malam tu.
Teruk aku kena gelak sebab kat tempat kerja poyo kemaen lagi .. Haha .
Bunga banyak macam ni laa dalam hati aku . Heee ~~
' Makcik , jom keluaq ! '

Pergh , terkejut jugak laa aku dibuatnya . Hampir-hampir nak jadik beruk . Hahaha ..
Melompat-lompat aku dalam bilik time tu tapi sempat lagi cover kononnya jual mahal la kan .
Taknak laa nampak macam over sangat, risau jugak kalau dia just main-main .

Tak sangka la pulak dia serius nak keluar dengan aku . 
Esok tu awal-awal pagi dia dah call nak ajak keluaq . Adoiyai , sumpah gua suka !
Hehehe :))))))

Paling tak boleh blah emak and tok aku siap bagi green light
Maklumlah kan, depa just nak tengok aku ceria macam dulu lepas kes aku dengan si tett !! 
*Cut the crap .

Tapi tu lah kan janji Melayu , janji pukul 3:00 , 3:45 baru sampai .
Terbaek ! Kita sama-sama lembab pakcik  :D

Lepas keluaq haritu memang angau laa kejap anak Pak Joe ni . 
Tak habis-habis Mad, Mad, Mad ! Aiyoo , bombay police station inspector sahaab ! hahaha..

Ok, sekian sampai disini story aku petang ni . Kalau sambung lagi memang sampai ke besok tak habis-habis. Bak kata pepatah aku ' Mad takkan pernah hilang di ingatan saya ! '  
kbye, Assalamualaikum ..

Maaf pada yang lebih tua for using 'aku' .
Just nak sedapkan story .
Harap maklum :))

THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari