♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

:: Learn from mistake ::

 
Morning everybody :))) Amboi kemaen ceria pagi ni . Hehe, biasa laa boss on leave lagi harini . 

; It's ok, that's mean, learning from the mistake ; katanya .  *Kak Sue

Haha , nampak tak betapa cuainya aku ? Pagi-pagi lagi dah buat salah , tu namanya 'lalok' sebab terlebih layan korea semalam . Bajet-bajet nak tidur awal , kononnya letih sangat katanya sebab gayut last day dengan Dayah Osman . Katanya lah ! *Tolong jangan fully trust pada kata-kata . Hehe ...

Balik-balik tu terpandang pulak dvd korea yang dah dekat sebulan aku pinjam tapi still tak sempat nak layan. Tah bila nak bagi balik pun taktau . Aku memang suka simpan harta orang buat stock sendiri. Mak aku cakap' hang tu pinjam kayu ara' , seriously aku pun taktau macam mana wajah kayu ara tu. Yang aku tau Sungai Ara , rumah Mr Crush . tett! Hahaha ...

Tapi disebabkan kecomelan Max TVXQ sebagai hero dalam cerita tu, aku gagah jugak tahan mata . Last-last pagi ni tak cukup tidur, padan muka hang junaida ! ;That's mean you are not learning from this mistake yet :D ;


 

Ye memey kan? hehe :*
Dalam masa 3 jam aku kat office ni dah dua kesalahan yang aku buat . Alaa, baru dua belum tiga lagi kan ? Belum, belum , belum .. Relax brother relax ! Haha , sebab terlampau relax laa aku boley cool je tak letak title 'Puan' kat depan nama queen kat HQ tu . Ingat kawan-kawan hang ke? Memang dah lama hidup budak debab ni. Ngee ~
Dah laa tu boley pulak guna email lama Abang mawie , aiyok ! email sendiri dah ada guna je laa . Takyah laa sampai queen report kat IT department. Kenapa laa hang ni matngoi sangat junaida ooi .. See, boleh nampak kesukaan aku pada milik orang lain ? Eh, chopp, chopp, aku just suka barang-barang orang, tapi husband or BF orang lain aku tak suka neh. Huhuhu ...
" belajar dari kesalahan dan berusaha untuk tidak mengulanginya " - Jack Movie
*Takpe junaida, takpe , belajar dari kesalahan itu bagus . Lepas ni confirm hang lebih carefull kan, kan? *

THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari