♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Walaupun hanya mimpi .

 
Hurm, hurm, hurm .. Nak mengeluh panjang-2 hari ni. Kenapa? Sejak-2 dua, tiga hari kembali diabaikan aku selalu sangat mimpikan dia . Alah, cuma mimpi je kan . Actually it's just not a dream ! Nightmare ..
Mungkin ke sebab aku terlampau rindu dia? Maybe .. dia rindu aku tak ?? 
Berfikir sejenak , papp ! *boh penampaq sedaih , cut the crap .
 
Everynight aku mimpi buruk tentang hubungan kitorang. What's that mean ? Even cuma mimpi seriously aku takut sangat . Erm, orang cakap mimpi tu cuma mainan tidur . Yekew? Mimpi tu semua gangguan syaitan. Betul ke? Hurm, bila fikir-2 maybe betul sebab dah dua, tiga hari terlepas solat Subuh . Astaghfirullah !
 
 Orang cakap kalau kita terlalu fikirkan someone, sebab tu dia datang dalam mimpi kita . Mungkin la !
 
Semalam aku mimpi dia tinggalkan aku and langsung tak pedulikan aku . Aku bersusah payah pergi cari dia tapi dia buat derk je. Tapi at the ending of the dream , dia bagi hint yang aku masih dalam hati dia . Petunjuk macam mana? 
 
Waktu aku jerit-2 and nangis bila dia pergi tinggal aku , dia stop at one mirror and his wrote our capital name , A and J . A is for Azri and J is for Junaida . *Sumpah aku terharu .
 
 
 
Apa maksud semua tu? betul ke aku still ada dalam hati dia or itu cuma penyedap mimpi aku .hurm ..
Dalam mimpi aku semalam jugak ada hint yang dia ada yang lain . 
Tapi benda tu sebelum situasi nama ditulis di cermin tu . 
 
Mimpi semalam betul-2 buat aku berfikir and keliru . What should i do ?? Perlu ke aku terus tunggu and nantikan dia or aku perlu relakan pemergian dia ?
 
"Ya ALLAH ! berikan aku petunjuk
jangan lah KAU biarkan hamba-Mu ini dalam kekeliruan dan kesedihan."

THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari