♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Tarikh cantek , naseb aq tak cantek ! Ajalku belum tiba .

 
Heart Broken ! Actually bukan tu yang Eda nak story harini . Sekadar gambar hiasan nak cantikkan entry ni. ekekeke .. Kalau selalu-2 pasal CINTA bosan jugak kan ? Ye dak ? Ok,taknak cerita pasal luka dalaman hari ni.
 
 Ok, luka luaran pulak nah! Ingat lagi tak entry Eda sebelum ni ? 12.12.12


Hari ni eda nak betul kan sikit ayat Eda . It was not just a date and number . 12.12.12 adalah hari malang saya yang paling tragik ! Trauma den !

Apa yang special tentang tarikh tu ?? Seriously tak sama buat saya. I got a nightmare woow !

12.12.12 , Rabu , 06:50 am , Teluk Kumbar, Pulau Pinang - Seorang remaja perempuan telah mengalami kemalangan jalan raya. Mangsa dikatakan dalam perjalanan pulang dari menghantar adik nya yang akan ke Cameron Highland pagi itu. Pemandu yang lalu-lalang untuk ke kerja dan pulang dari menunaikan solat subuh menyedarinya segera membantu mangsa. 
 
Menurut mangsa, Siti Junaida Binti Johari, 21 tahun, motosikal yang dinaiki beliau tiba-tiba mengalami ketidakstabilan dan mengakibatkan beliau tidak dapat mengawal kenderaan tersebut. Motosikal tersebut dikatakan berpusing sehingga menyebabkan ia terbabas ke dalam longkang. 
 
Mangsa hanya mengalami kecederaan di bahagian kaki kanannya akibat tersepit. Adik beliau yang dimaklumkan tentang manusia segera menghubungi bapa mangsa. Mangsa kemudiannya membawa pulang motosikal yang sudah rosak itu secara perlahan sehingga ke rumahnya.

Wah ! terer tak Eda buat ringkasan berita ? Tu la story tentang Eda 2 hari lepas. Pergh , cayalah! Budak bisnes nak jadi journalist .hehe.. Okebai :')))




THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari