♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Finally , i got it ! Wordless Thursday :')

Kisah suka menjadi duka :')
 Akhirnya , I got it ! I got the license without his spirit . hurm .. Yeah, semangat dia :') Seperti selalunya, dia memang takkan pernah ada time aku nak hadapi any test, cabaran, exam etc .. bla, bla, bla !
Tetapi dengan bekalan semangat dan kekuatan yang dia pernah bagi, aku mampu hadapi dengan berjaya. Jujur, kata-2 semangat yang dia pernah berikan aku jadikan bekalan di saat-2 genting ! Tak kira final exam, test, quiz etc , semuanya sama !

Hari ni sekali lagik aku lalui dengan bekalan yang sama . Walaupun semalam aku tak dapat nak lelapkan mata sebab dia, aku tetap bangun awal pagi tadi and bersiap macam takde papew yang berlaku . Hidup perlu di teruskan, right ?

Aku taw semangat dan doa nya ada bersama aku . Aku jadikan sebagai power ! Go, go Power Rangers :D Nasib harini buat aku memang baik , ini jugak tunjukkan yang semangat 'CINTA' dia masih dengan aku even aku sendiri taktaw status kami berdua. Hurm :') I pass the test !

 Aku dedicated rasa syukur and terima kasih ni buat kedua parents aku, absolutely untuk DIA jugak , Pak Ya * Cikgu sekolah memandu saya :)) , candidate-2 yang seperjuangan dengan aku tadi and tak lupa buat Pegawai JPJ yang tak berapa nak bengis hari ni. Alhamdulillah !

Sayang, saya buat semua ni untuk kamu sebab saya pernah janji dulu yang saya akan buat yang terbaik untuk kita . Even awak dah tak seperti dulu lagik, saya akan teruskan semua ni demi capai cita-2 dan impian kita

Saya taw kalau awak taw awak pasti suka tapi saya tak dapat nak kongsi semua ni dengan awak lagi, Saya takut ! Takut kalau harapan saya untuk share everything dengan awak hancur. Buat masa ni biarlah awak dengan hidup awak . Saya dapat rasa awak bahagia tanpa saya kan :')

Saya tak kisah sebab semangat awak masih bersama saya ! I will do everything for u dear :')))





THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari