♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Time to -> C.H.A.N.G.E

-Speak in Heart-

Ehem , ehem . . 
Hurm . . baek ? 
mampu kew aku nak jadi baek ?
Tapi , selame ney aku ta baek kew ?
Aduh ! pening kepale aku pikir bende nie . . 
kenape tibe-tibe aku boley pikir bende nie ?
' Tanyalah Ustaz ' episod 09/10/2011
yekew sebab tue ? or sebab 
' sejuk aku tengok dya ' . 

Erm , maybe . . tapi apew motif ? Tibe-tibe aku nangeh bagai . .
Timbul rase insaf dalam diri . Terase diri nie da jauh menyimpang . 
Tapi kenape sejak-sejak nie ? n why should i cry ?
Ya Allah ! ta dapat nak tahan meleleh ayaq mata malam tue .


Mungkin kew nie sume isyarat dari tuhan untuk aku berubah ? 
Kenape aku perlu rase cemburu dengan orang yang baek ? 
Cemburu diowang baek , owang pandang pon senyum jew.
tade sikit pon fikiran negatif. Hurm , cemburu ke arah kebaikan .
tapew kot !

Teringin nak jadi baek macam dulu . Ingat lagik classmate cakap 
' Serious muke ko nampak baek, n ko memang baek '
hurm..  tue sume dulu .
Now ? tataw la nak cakap camne . . makin lame , makin kureng's . .


Dosa lidah , mata , telinga , tangan. aduh ! banyak lagi la . .
If I could repeat that's time , tanak buat sume dosa-dosa tue . .
- Click , click pic nie untuk full view -
Paling ketara bile da saketkan hati kawan-kawan .
Based wallpaper at atas nie , aku nie tataw hargai kawan kew ? hurm . .
Bagi aku, aku ta camtu . . please la jangan cakap aku camtu . 
Aku SAYANG semua kawan-kawan aku . 


Aku ? seorang yg happy go lucky , ceria selalu .
even poblem melambak di kepale.
Bile bercakap ta ingat sume poblem , dah memang aku camtu .
Free otak nie ble bercakap and that's once of ways to hilang stress .
tapi . . tak sume boley terime perangai kite.
Ingat tue !

Mule 'makan dalam' bile orang cakap 
- Click , click pic nie untuk full view -
Sume pangkat-2 untuk aku . ta malu kew eda ? hurm . . 
please change yourself!
- Click , click pic nie untuk full view -
P/S : Mulut orang kite ta boley nak tutop : mulut kite kene jage jugak : 
kite buat saket haty orang tapew pulak : biase la , lumrah kehidupan : 
orang cume nampak kesalahan diri orang lain : so , ubah sikap kite .


THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari