♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

maaf kawan :'(

- Speak to my heart -

Mood : deactivate account FB . hurm . .( penuh kekesalan dan kesedihan
Please eda , pakse kan jugak diri ang untuk time suma ney . . padan la dengan perangai ko y kuat tacing tue . 

PELIK , PELIK , PELIK . . kenape perlu aku nangeh ? kenape perlu aku sedey ? 
hurm . . MAAF , MAAF , MAAF . . hanya tue y boley aku cakap at ang weyh . . aku da salah , aku da silap.
Seyes aku ta boley nak time sume ney , ko kawan aku . . aku still anggap ko kawan even ko cakap 

' Aku ta kan komen lagi at post ang , aku mintak maaf , aku just melawak n aku akan tegoq ang law ad benda penting ja

Nak taw apew aku rase bile ko cakap camtu ? sentap sangat hati ney , ta sangke aku tibe-tibe ko cakap camtu . sumpah niat aku bukan camtu , cuma mood aku y ta ok . ko seniri taw kan aku ney camne ? Seyes aku da try ubah sikap aku y ta boley blah ney , tapi paham-paham la, aku still

- BELAJAR , BELAJAR n terus BELAJAR -

aku taw maybe ko not like others y boley tahan dengan perangai aku , lagi pon ney bukan pertama kali aku buat perangai camni kan ? hurm . . aku memang cepat sangat amek aty , bodo kan aku ??

papew pon MAKASEH kawan sebab ko salah sowang kawan aku y sweet sangat-sangat . . aku ta kan buang air mate aku kalau ko bukan kawan aku y special . hurm . . camane pon aku nak ko taw , aku SAYANG's sume kawan-kawan aku termasok ko .

Hopefully one day kite akan jadi macam dulu lagik , nak komen-komen dengan ko lagik, sembang-sembang dengan ko lagik , guraw-guraw dengan ko lagik . . aku akan rindu sume tue even aku bawu kenal ko 3 bulan .

P/S untuk sume : jangan jadik macam Eda Eri . . dye kuat tacing , bongek !


THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari