♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Moments : Weekend Story (Part 1)

Assalamualaikum ♥

Badan sakit nyut nyut nyut sampai ke hari ni tak hilang. Sakit bawah betis, lengan dengan belakang. Badan terkejut gamaknya sebab dah lama tak exercise. Hahaha, teruk kan?

Pagi sabtu tu semangat bangun awal pagi. Kalau hari kerja jangan harap nak bangun time-time tu. Lumrah kalau nak merayap semua pun boleh. Hehehe.. 7:15 am aku dah terpacak depan rumah kak hanie. Pin pin!

Kali ni just pergi taman terdekat je. Jauh-jauh pun motif tetap sama nak kuruskan badan. Eceh, kurus lah sangat. Pusing dua tiga round dah pancit si Siti dengan kak hanie. nasib baik semangat aku kuat, demi untuk kurus aku lari jugak sesorang. Kesian.. Haha..

 






 





Try semua instrumen (aku main bedal je) kat situ dan paling meninggalkan kesan mendalam yang jenis bangkit tubi tu. Adeh! Buat 40 kali je aku dah pening terus bangun. Darah turun ke kepala dan effect nya sampai ke hari ni rasa perut cekang. Yes, i did it! Insyaallah masalah perut buncit hilang. wakakaka...

P/s : Aku mesti buat tiap-tiap minggu. Ngeee...





Lepak situ sampai 9 am terus gerak ke astaka. Katanya siti nak makan. hahaha, acaner lah nak kurus cik siti ooi.. Makan pulak nasik lemak, atotoii -_-' Aku dengan kak hanie just minum air sorang secawan. Eh silap, aku dua cawan. Hiks!



Then lebih kurang 10am lepas bergosip bagai semua gerak balik rumah masing-masing... Dan petang tu...

Bersambung... *lumrah cerita melayu*

 
THANKS FOR READING !

4 comments:

  1. bersenam sambil berposing ke eda?hihiihii...
    seronok nye eda dah mula menjalankan misi menurunkan berat badan...cik ne ntah bilaaaaa lahhhh...tak de kawan nak berjogging :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. berposing je lebih cik, bersenam nya sikit ja.. hehe

      Delete

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari