♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Lelaki di Tagged

Assalamualaikum

Lelaki di tagged. Fuh, kalau sebut je otak aku otomatik akan set 'gatai' . HAHA ! Btw, siapa sini ada akaun tagged confirm dah faham. Seyes lelaki kat tagged agak merisaukan. Hrrr *gedik2 kepala sikit* Tak semua but more than half yang buat aku rasa gerun, takut dan kadang-kadang geli. Eeeyaks! Hahaha...

Ekceli this is second time aku active. Dulu dah delete, sekarang baru aktif balek. Tu pun aku layan bila bosan or tadak kerja. Dan sepanjang gua jadi pengguna 'tegar' tagged berjenis orang aku jumpa. Adik, abang, kakak (dalam kurungan) , lessy, gay, duda, dan paling aku tak boleh accept laki orang. APTB!

Ada banyak kategori/sikap/perangai orang dalam tagged. Antaranya....

Gila Seks
Haa, yang ni paling kerap dan banyak. Mesej semata-mata ajak 'notty2', ajak 'fonsex'. Oh men! Jenis ceni awal-awal aku block. But ada jugak yang jenis pelan-pelan kayuh. First chat kemain budiman tapi dah lama mula tunjuk belang. Tanduk pun tumbuh. Hohoho.. merbahaya... Sometimes ada yang siap post gambar kat wall. Adeh, buat tambah dosa mata je.



Taktau Malu
Jenis ni lagi lawak, terus-terus bagi no fon. Apakah? Aku just 'urm' je. Kalau tak balas nampak macam bajet sangat pulak. Layankan jelaa. Hahaha.. kesian pun ada kekadang tu. Macam desperado sangat kau. Setakat ni tak pernah lagi aku save. Alhamdulillah aku belum desperate even aku single. Ngee -,-


Tak Memahami
Ada dua jenis 'tak memahami'. First tu 'bendul', yang jenis apa kau bohong dia iyekan je. Senang sangat ditipu-tipu but i know they know the truth. Just layan sebab bosan macam aku jugak. Thanks bro! Kita geng. Heee... Psst psst aku selalu kelentong cakap kerja cleaner. Class uolls!

Yang keduanya jenis faham tapi buat tak faham. Macam biasa, aku memang kedek nak bagi number. Penat kut bagi hint aku taknak bagi tetap jugak nak. Lahaii... Makin dilayan makin menjadi-jadi. Aku usaha tepis sebaik mungkin. Kalau boleh taknak sakitkan hati sesapa but still tak faham bahasa. Adeh! last-last aku diam je..


Tak Puas Hati
But there's one type yang cukup buat aku annoying. Sesungguhnya rasa nak mencarut je. Pfft! Bila aku tak layan diorang  menyumpah aku. "Macam cantik sangat, tak comel pun. Kau bajet lebih, poyo je. Pui!"
Seyes aku pangkah jenis lelaki ceni. So korang lelaki yang rasa nak tackle aku better elakkan sifat camni okeh. Opps! agak perasan disitu.. Maaf maaf. Hee...



Macam-macam adoo... Sesapa yang ada tagged mesti dah pernah jumpa dan rasa situation ceni. kan? But yang aku rasa agak memalukan bila ada certain gurls yang sanggup offer diri untuk benda tak elok. Astaghfirullah! Sometimes aku pulak yang malu, terasa murah sangat...


So kesimpulannya... Urm, urm korang buat kesimpulan sendiri laa eh. Tuan punya entry dah start blurr ni. Haiyaak.. Separuh hari aku siapkan entry ni. HAHA! Sekian... Adios amigos ^___^

Pesanan Penaja : Please Be Aware di Alam Maya.

 
THANKS FOR READING !

4 comments:

  1. haha.. betul2... akak dulu pun ada tagged.. skng x bukak lama dah.. nanti nak bukak nk delete trs lah! terlupe langsung pasal tagged tu sebnrnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, delete je akak. Kalu nk on blek bley verify semula.
      takpun bt je baru. t ramai yg add. hehehe

      Delete
  2. tagged?apekebenda nye tu eda??cik tak penah join pun..ehhee...dan tak mungkin lah nak join..banyak sangat laki gile..tak sanggup cik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. taktau ek? try laa buat bwu tau tragis layan lelaki dlm tu. hahaha

      Delete

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari