♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Moments : Trip to KL (Part 2)

Assalamualaikum ♥

Dalam entry lepas aku ada cakap pasal kejutan kan? Taktau pun? Haa, baca dulu sebelum ketinggalan jalan ceqhita. kuikuikui macam promo je, macam popular sangat je. Hehehe...

Last minit planning dan atas persetujuan kami semua dan langsung tiada sebarang bantahan. Suprise! Esok pagi tu dari keyel terus gerak ke cameron. Hohoho... "Tak sangka banyak negeri aku p" Haha, tu ayat adik mook mook aku yang jarang dapat jalan jauh macam aku dulu-dulu. Maklumlah dolu-dolu aku sorang, makanya fulus pun banyak... kekeke, kesian!

Pukul 7am semua dah siap packing dan berkumpul depan homestay. Semangat tu tetap ada even ada yang terbongkang tak sedar ke diri. Letih duk kejut bangun pagi tu. atotoi...




Pukul 1pm cenggitu kami dah sampai ke Tanah Rata. Lalu ikut tapah, masyaallah menakutkan iolss.. Gila sempit jalan pastu lori-lori besar main redah je. Herrr.. Sepanjang perjalanan tu kami asyik layan cd je. Mula-mula karok last dah lalu ikut Tapah semua insaf. Dan dan bukak cd ceramah UAI. Hehehe...





Tak banyak tempat yang kami singgah. Just stop tiga tempat sebab jalan sesak sangat. Cuti sekolah kan. Kenderaan kitorang pulak memang kecik (lah sangat!) kan? Semua tempat shopping je kitorang singgah. Hohoho...








Makcik-makcik semua pakat beli sayur dan buah. Tu sudah semestinya... Ponat den angkutnya. Nasib baik dapat habuan. Hehehe... Nanti aku update nah. Ceh, dua kali dah jani. Hope aku tak lupa. Ingatkan aku tau!

Pukul 5pm kami turun dari Cameron. Penang we're back! 



Adios amigos!

 
THANKS FOR READING !

2 comments:

  1. Gambo last terpakse pusing kepale tengok..hewhewhewwww

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, ekslusif sgt tu pasal tak rotate,. ngeee

      Delete

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari