♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Aku dan Earphone

Assalamualaikum
Bila aku nyanyi masa pakai earphone, aku cakap "Kenapa aku tak jadi penyanyi eh?" Lepas aku buka earphone baru aku tahu kenapa...

Hahahaha!

Motif sangat gelak dulu sebelum start entry. Hehe, ekceli geli perut baca quotes ni. Serious it's happen to me. Memang jadi tebiat aku dengar lagu guna earphone masa nak tidur or jalan jauh. Gila lifeless hidup =,= 


Melalak kemain kuat lagi. Kononnya retis giteww...  Wowowow... Rasa suara macam sedap je, macam merdu je. Macam semua orang duk panggil nama aku time tu. Lihatlah dunia! Hohoho... Music is my soul. Ceh!


Sekali bila dah bukak earphone mak aii suara... dengarkanlah aku... Dah macam itik nak mati sebab tertelan sikat. Hahaha... Sedap sikit lah kut dari katak, tu pun mau katak tu pengsan dua tiga malam. Terlebih merdu :D Ngeee... *tangan ke bahu mata ke atas*

So cuteee. kan?
Eleh, jangan gelak kat aku. Hampa pun mesti camni jugak kan? Hahaha, lebih baik mengaku. Cepat! 
Heee, kidding ^_^

 
THANKS FOR READING !

4 comments:

  1. hahahaaa.....lawak lah eda ne..
    somi cik pon suke dgr lagu kat youtube sebelum tido...kekadang tu cik marah jugak.sebab bile cik ajak cerita,die tak dengar...hohoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, jangan ckp kalau org tengah pakai earphone.
      lain kte ckp lain du dgr.

      Delete
  2. Zmn u dulu mmg slslu pakai earphone, skrg pon ada jg tp dh tak sekerap dulu la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh.,. biasa laa study ag ah dgr slalu. stree pny psl. kan?

      Delete

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari