♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

Lelaki soft spoken?

Assalamualaikum

Perempuan suka lelaki yang soft spoken. Hati perempuan kan lembut. Kasar macam mana perempuan itu sekalipun, hati diorang selembut sutera asli tahu? "

Saya Siti Junaida Bt Johari setuju dengan statement atas tu. Yes, sebagai salah seorang perempuan yang agak kasar aku mengaku hati aku tetap akan melting kalau kena gayanya... Tu pun sikit jelaa, sikit je... See, ego tetap ada.. Hahaha. Sabor jelaa awak...

-MFA-


Kalau idok tak mungkin laa mamat atas ni boleh buat aku menarik, tertarik kau memang da boom dengan dia. Hehehe... Sebab apa ek? Dulu kawan, eh sekarang pun kawan jugak. Bezanya dulu kawan biasa, sekarang macam kawan luar biasa. Oh yes! 

Semuanya sebab dia jenis "soft spoken". Mulanya aku takut kalau dia jenis "mulut manis". Risau jugak kalau yang jenis tak suka perempuan. Macam comel je, macam cute je, macam gay je. Opps! Naya jugak tu kan. Hahaha.. 

Meh nak betulkan sikit tanggapan aku yang salah tu. "Soft spoken" dengan "Mulut manis" itu beza okay.
Sekian wasalam... 


THANKS FOR READING !

2 comments:

  1. kalo hari2 nak sweet, bosan gak hehe. fae pun suka yg soft-spoken.

    ReplyDelete

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari