♥ FIKIR YANG BAIK-BAIK , CAKAP YANG BAIK-BAIK , SANGKA YANG BAIK-BAIK . INSYAALLAH DAPAT YANG BAIK-BAIK ♥

Pengikut Setia

Tinggal jejak anda untuk digodek semula ~

No more ' yer cik eda' .


Firstly bagi aku ngeluh panjang-2 before start berkesah . huuuurrrmm . . 
Ok , let's start ! Bak kata  Miss Anna Xandra , 
' LIFE IS LIKE A NOVEL , MANY CHAPTERS ARE THERE "
Ada suka , ada duka , ada tangis dan ada tawa kan ? Kadang-2 kita nampak muka orang tue bahagia jew tapi dalam hati dia tadew sesape yang taw camane saketnya dye rasa . Contoh paling senang , A.K.U !

" Muka brutal , dalam hati tetap ada taman bunga ok " 



Apa kena mengena status aku ni ? See, betapa HIPOKRIT aku dengan diri sendiri ? Actually , aku sendiri tak paham kenape aku perlu ada perasaan camtu pada DIA . Siapa si DIA tue ? yang pasti bukan BF aku . . aku sendiri tataw nak describe DIA camane . Skandal ?? ofkos la bukan . .  Maybe kawan yang semakin or agak rapat dengan aku . Maybe laaa . . hurm  .

Yang pasti aku takkan dapat lagik text " Yer Cik Eda , boleh saya bantu ? " Aku taw tak lame lagik aku akan rindu semua tue . sangat sure ! kenape ? Pagi-2 da dapat HINT mintak tamaw di ganggu .Macam nak jerit-2 jew ! Haa , mangsa nya adek mOok, mOok aku . . free jew kena hentam . Maaf !

Hati ni da macam di goreng-2 dalam kuali , panas + layu !kaki ni da macam SIPUT SEDUT yg berjalan tekodek-kodek . Seyes tade mood tapi still paksakan jugak . .

Tengah-2 menaip , teringat pulak nak active kan kejap FB . bukak-2 da nampak muke DIA . Dammn ! tanak tengok please la . . teros deactive alek . Biar la FB tue menyepi , tah la malu tataw mane nak letak muka nie . tak dapat nak bayang camne aku nak face to face dengan DIASangat harap cepat-2 la masuk poli balek . tak sanggup da nak hadapi semua ni . penat menipu diri sendiri , tak boley , tak boley! aku kawan dengan DIA , tak sepatutnya simpan perasaan.hurm . . ayat penyedap hati yang just buat aku makin saket.

Besa la baru pas kuaq dengan awek pi seberang

Sumpah sangat saket bila dapat text dari DIA hari tu . But , still menipu diri konon tak kesah even ayaq mata ni da menitik . tup , tup !
Semalam ,konon tanak text DIA lansung . . yela , tanak ganggu BF orang kan . Tapi tangan ni gatai jugak nak text even nak ucap 'THANKS' yang sememangnya punya maksud tersirat. Tak sangka still dilayan tapi cukup lain , tak sama macam MR.Right yang dulunya agak caring pasal aku ,ayat-2 yang agak buat aku attract even baru kenal 4 bulan.

Lastly , pagi tadi mula lah nightmare yang buat dunia remaja aku becomes more Colourful. Thanks dude!
Dah-2 la wey ,pasni jangan tanya aku lagi. Tanya kawan-2 ang yang laen.Please jangan ganggu aku lagi. Kita kawan sekerja ja ok. paham ? "



*P/S buat si DIA :
Senang kan ang cakap camtu tapi tapa , tenkiu weyh ang da buat aku sedaq dengan semua ni. Sangat bagoy ang buat aku saket dari aku troy layan jiwa aku yang agak TINGTONG nie.Atleast aku dapat fokus kan hati aku ni untuk BF aku.Tapi maaf kalau aku da tak macam eda yang dulu, yang akan senyum bila nampak ang , yang banyak bertanya and banyak mengadu at ang.Aku da hilang suma tue and akan telan semua ni even saket. Tenkiu kawan!

No more yer cik eda


THANKS FOR READING !

0 000 orang godek-godek KESAH Eda ::

Post a Comment

Leave comment yaww . . terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@juearel.blogspot.com/Hak Milik Kekal Junaida Johari